Trageți pierderea în greutate a barului


Variante de tijă trageți pe curea în panta

Mulți oameni renunță la fizicExercitarea, considerându-le complexe și epuizante. Această opinie nu este adevărată, deoarece există exerciții simple, dar eficiente, de exemplu, barul.

trageți pierderea în greutate a barului

Ea nu are practic nici o contraindicație, dar în același timp, un astfel de raft oferă o încărcătură excelentă pentru multe grupuri musculare. În primul rând, aș dori să vorbesc despre beneficiile acestui lucruExercițiu, pentru că este doar imens.

Principalele elemente ale progresului

În primul rând, merită remarcată eficacitatea barei de exerciții pentru presă, pentru că este întotdeauna tensionată. Se încarcă și fesele, trageți pierderea în greutate a barului, abdomenul și coapsele.

trageți pierderea în greutate a barului

Există o întărire a spatelui, care provoacă o poziție frumoasă. Îmbunătățește circulația sângelui, care ajută la scăderea celulitei și excesului de grăsime. Aici va fi bine sa luati in considerare un alt subiect topic - cat de multe calorii arzi barul de exercitii fizice, deci atunci cand faceti o versiune clasica, puteti pierde kcal pe 1 min.

trageți pierderea în greutate a barului

Cât de corect să faci o curea de exerciții pentru a pierde în greutate? Este important să luați poziția corectă de pornire, care merită să lucrați la cel mai mic detaliu. Pentru a pune în aplicare acest lucru, ia în considerare principalele puncte: Adoptați suportul în poziție verticală și blocați pozițiacoloana vertebrală era dreaptă.

CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON

Din pelvis spre partea de sus a corpului ar trebui să formeze o linie dreaptă. Deformarea accidentală în partea inferioară a spatelui, imaginați-vă că spatele este apăsat pe perete. Capul trebuie înclinat astfel încât bărbia să fie perpendiculară pe coloana vertebrală.

trageți pierderea în greutate a barului

Mâinile au fost așezate astfel încât coatele să fie sub umerii și periile au format un triunghi. Trageți în stomac și mențineți presa tot timpul în raft.

trageți pierderea în greutate a barului

Nu vă țineți respirația. Pentru a menține echilibrul, ar trebui să suporți maxim muschii gluteului, în plus, le va permite să lucreze.

Afectează pozitiv puterea mâinilor. Clasificarea prin metoda Capture CrossBar Aproape pentru orice fel de strângere, poziția inițială este prezentată sub formă de viză standard. În același timp, spatele trebuie să obțină un picior mic, picior și cruce. Evads sunt următoarele tipuri: Aderență îngustă directă.

Picioarele trebuie să fie drepte, așa că nu le îndoiți în genunchi. Rețineți că pentru poziția stabilă a cazului este articulația de șold care răspunde. Așezați opritorii cât mai aproape unul de celălalt, deoarece crește încărcătura.

trageți pierderea în greutate a barului

Dacă este greu să rămâi în raft, atunci răspândi ușor picioarele. Mulți oameni sunt interesați de cât de mult să păstreze exercițiulbar, astfel încât intervalul minim de timp este de 20 de secunde. Timpul ar trebui să fie treptat mărit la un minut și apoi chiar mai mult.

Ce exerciții pot fi efectuate pe bara transversală

Este important să înțelegeți de câte ori o dată să faceți barul de exerciții fizice. Dacă doriți să obțineți rezultate bune, atunci merită să repetați exercițiul de ori pe zi, dar dacă doriți, atunci faceți mai des.

  • Fast mod de a slăbi brațele
  • Pierderea în greutate înainte de menopauză
  • Beneficiile pensiunii: regulile pentru formarea unei posturi bune.
  • Despre site Rod trageți pe curea în panta Mușchiul părții medii și partea din spate a spatelui poate fi pompat folosind un astfel de exercițiu de putere, iar tija trage spre cureaua din panta.
  • Stilul de viață ușor de schimb pentru a pierde greutatea

Datorită acestui fapt, mușchii vor primi în mod constant o încărcătură. Cu acest articol am citit:.