Sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi, Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate


Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate miercuri, 4 ianuarie Cand vine vorba de pierderea din greutate, sunt cateva elemente cheie pe care trebuie sa le iei in considerare.

Cel mai bun din ambele lumi Sprintul rulează cât mai repede pe o perioadă scurtă de timp sau distanță. Deși sprintul arde o mulțime de calorii, nu este suficient timp pentru ca corpul tău să folosească grăsimea ca sursă de combustibil în timpul unui sprint.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Multe persoane care doresc să slăbească adesea se confundă cu privire la ce tip de exercițiu este cel mai bun pentru a crește reducerea grăsimilor. Potrivit lui Robert dos Remedios, directorul vitezei, rezistenței și condiționării la College of Canyons din Santa Clarita, California, cea mai bună modalitate de a arde grăsimi este să efectuați exerciții de mare intensitate.

Corpul tău folosește oxigen, glucoză și grăsimi în metabolismul aerob pentru a produce energie. Sprinting-ul nu folosește calea metabolică aerobă pentru a funcționa, dar efectul ulterior al sprintului are.

  1. Pagina principala » Sport și fitness » O simplă schimbare care va maximiza pierderea de grăsimi O simplă schimbare care va maximiza pierderea de grăsimi Dacă urcați pe eliptic sau treadmill și zonei afară timp de 30 de minute, strategia de antrenament are nevoie de ajutor - mai ales dacă obiectivul dvs.
  2. Calorii arse: de calorii Echipament necesar: O scară sau grada Cum să faci exerciții eliptice Puneți mașina eliptică, țineți un mâner cu fiecare mână și începeți să pedalați.
  3. Pierderea în greutate cu bran scan
  4. Cele mai bune exerciții pentru a scăpa de bărbați Boobs Rutină de pierdere de grăsime pentru bărbați În doar câteva minute pe zi, puteți arde grăsimea și puteți menține aptitudinile la domiciliu fără a trebui să mergeți la sala de gimnastică.
  5. Luptând să piardă în greutate la 30
  6. Cum să pierzi grăsimea buricului la bărbați

Energie intensă Exercitarea anaerobă nu necesită să utilizați oxigen pentru a face performanță. Sursa principală de combustibil a corpului tău provine de la compuși cu energie mare numită adenozina trifosfat, sau ATP, care este depozitat sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi reciclat în mușchii tăi.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Deoarece corpul dvs. Potrivit lui Vern Gambetta, directorul sistemelor de antrenamente sportive Gambetta din Sarasota, Florida, corpul tău folosește ATP stocat și o parte din glucoză pentru energie în timpul sprintului.

Pentru sprinturi mai lungi sau pentru orice exercițiu de intensitate ridicată, organismul folosește glucoza ca sursă de energie pentru a face mai mult ATP. EPOC: After-Burner După o apariție a sprintului, metabolismul corpului tău crește pentru a recupera lipsa de oxigen și pentru a reveni la starea lui de repaus.

CELE MAI BUNE ARZĂTOARE DE GRĂSIME FATBURNERE Termogenice ȘI ALTELE

Acest proces se numește consum excesiv post-exercițiu, sau EPOC, unde corpul tău arde un număr mai mare de calorii după exerciții fizice.

În timp ce corpul tău repara țesuturile musculare și reumple nutrienții celulelor, folosește grăsimea ca principală sursă de combustibil pentru energie în EPOC. Îndr.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Un grup a făcut exerciții de mare intensitate la mai multe intervale, în timp ce al doilea grup a făcut aerobic în ritm constant. Primul grup a ars de trei ori mai multă grăsime corporală decât cel de-al doilea grup.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Prin urmare, sprintul face ca organismul tău să fie supus EPOC, care folosește grăsime pentru a recupera energia. Fii un arzător mai bun Mulți oameni cred că efectuarea de exerciții fizice cu intensitate redusă pentru o perioadă lungă de timp arde cea mai mare cantitate de grăsime.

Potrivit Gambetta, efectele EPOC de la efectuarea sprinturilor și a altor exerciții fizice de mare intensitate te vor ajuta să arzi grăsime după exerciții. Cel mai bun din ambele lumi Frecvența și durata sesiunilor de exercițiu au un efect profund asupra cantității de grăsime pe care o arzi în timp.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi

Exercițiul de rezistență de lungă durată poate fi la fel de eficient ca sprintul dacă este efectuat în mod constant. În timp ce sprintul arde mai multe calorii într-un singur joc, durata unui singur sprint este de doar câteva secunde în comparație cu minute sau ore de exercițiu de anduranță.

Interspersing sprinturi între atacuri mai lungi de exercițiu de anduranță, o tehnică numită antrenament de mare intensitate la intervale sau HIIT va avea ca rezultat atât beneficii aerobe și anaerobe pentru metabolismul grăsimilor.

sprinturi bune pentru pierderea de grăsimi