Pierde cincy în greutate, Moduri neobișnuite pentru a pierde in greutate rapid


Mersul pe cinci mile pe zi: beneficii Mersul câțiva kilometri pe zi, cinci zile pe săptămână necesită un timp considerabil, dar recompensa poate fi uriașă dacă o faci un obicei pe viață. Mersul de cinci mile pe zi are multe beneficii, inclusiv arderea bogată în calorii și pierderea în greutate.

pierde cincy în greutate

Bacsis Pierzi un kilogram când arzi 3. În acest ritm, puteți pierde aproximativ o kilogramă pe săptămână, presupunând că dieta dvs.

pierde cincy în greutate

Arderea caloriilor din mers Mersul de cinci mile poate fi o activitate care consumă mult timp, dar caloriile arse o merită. Arderea caloriilor este mai mare cu cât mergeți mai repede și cu atât cântăriți mai mult. De exemplu, dacă mergi cu trei mile și jumătate pe oră, o persoană de de kilograme va arde aproximativ de calorii pe oră și o persoană de de kilograme va arde de calorii pe oră, recomandă Harvard Health Publishing.

În acest ritm, puteți parcurge cinci mile în aproximativ o oră și 26 de minute.

Moduri neobișnuite pentru a pierde in greutate rapid

Dacă vă modul eficient de a pierde greutatea ritmul la patru mile și jumătate pe oră, puteți parcurge cinci mile în puțin peste o oră. În acest ritm, o persoană de de kilograme va arde de calorii și o persoană de de kilograme va arde de calorii pe oră.

pierde cincy în greutate

Citeste mai mult: Distanțe de mers pe jos recomandate Deși poate fi tentant să mergi cât mai repede posibil pentru a parcurge cinci mile pierde cincy în greutate a beneficia de arderea suplimentară de calorii, ar trebui să începi programul de exerciții încet. Acest lucru vă ajută să evitați rănirea și mușchii excesiv de răni care vă pot deraia progresul.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Vă întrebați cum să vă calculați caloriile pentru pierderea în greutate? Descărcați aplicația MyPlate pentru a face treaba și pentru a vă ajuta să vă urmăriți aportul, astfel încât să vă puteți concentra și să vă atingeți obiectivele! Formula de pierdere în greutate Pentru a pierde un kilogram de greutate corporală, trebuie să arzi sau să consumi cu 3. Pentru pierderea în greutate sănătoasă, urmărește să slăbești o kilogramă pe săptămână, sfătuiește Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

Puteți pierde până la un kilogram pe săptămână mergând cinci mile pe zi, în funcție de greutatea corporală și de viteza cu care mergeți. Dacă doriți să pierdeți în greutate, dar nu vă puteți angaja în timpul de a merge pe jos cinci mile pe zi, vă puteți îndeplini obiectivele de slăbire.

Informatii

În plus față de mersul pe jos cinci mile pe zi, câteva zile pe săptămână, faceți ajustări în dieta dvs. Puteți face acest lucru făcând câteva modificări simple în dieta dumneavoastră.

pierde cincy în greutate

Concentrați-vă pe consumul de carne slabă și proteine, fructe și legume și cereale integrale. Înlocuiți laptele bogat în grăsimi, iaurtul și brânza pentru opțiuni cu conținut scăzut sau fără grăsimi.

Cel mai rapid mod de a pierde in greutate pentru femei

Faceți alegeri sănătoase atunci când ieșiți să mâncați. De exemplu, comandați o salată laterală în loc de cartofi prăjiți sau chipsuri.

Mersul pe cinci mile pe zi: beneficii În plus față de arderea caloriilor și de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire, mersul pe jos cinci mile pe zi oferă multe beneficii.

Mersul pe jos, mai ales într-un ritm mai rapid, are un pierde cincy în greutate cardiovascular bun și vă îmbunătățește sănătatea inimii și vă scade riscul de apariție a unui eveniment cardiovascular, sfătuiește Harvard Health Publishing.

Pierdere în greutate xfit,

Citeste mai mult: Mersul pe jos poate fi suficient pentru a reduce obezitatea? Aceasta include îmbunătățirea tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol și scăderea riscului de diabet și obezitate.

Exercițiile fizice regulate îmbunătățesc, de asemenea, sănătatea mintală și ajută la scăderea stresului și a depresiei și vă pot ajuta să vă protejați împotriva dezvoltării demenței.

pierde cincy în greutate

În timp ce alergarea arde mai multe calorii și poate fi, fără îndoială, un exercițiu cardio mai bun, de asemenea, exercită o presiune și o presiune mare asupra articulațiilor de fiecare dată când piciorul aterizează. Când mergeți, un picior este așezat solid pe sol tot timpul, astfel încât fiecare picătură provoacă un impact mult mai redus asupra articulațiilor.

Mersul pe jos este, de asemenea, un mijloc foarte practic de transport și o modalitate bună de a ajunge acolo unde mergi, obținând toate beneficiile exercițiului.