Macro conteaza pentru a pierde in greutate


Numărarea macro-urilor și pierderea în greutate

Oricum i-ai spune, e aproape la fel de sustenabil ca podeaua de lavă și, trecând peste analogii, nu pare să fie nici prea sănătoasă. Publicitate Dacă stai și te gândești: dietele Paleo au renegat pâinea, cerealele, chiar și legumele precum fasole, deși strămoșii noștri mănâncă pâine de vreo 14 mii de ani, așa cum scrie în studiul ăsta din jurnalul Proceedings of the National Academy of Sciences.

Între timp, dietele keto jură că, atunci când e vorba de carbohidrați, sunt dispensabili pentru sănătate și pot îngrășa. Deși există niște dovezi că dieta keto ajută oamenii cu epilepsie și oncologii studiază dacă dieta poate avea un impact pozitiv asupra medicamentelor pentru cancer. Desigur că mâncărurile precum cartofi prăjiți și prăjiturile sunt pline de carbohidrați, dar alte exemple de alimente pline de carbohidrați includ cereale integrale, legume, și lactate.

subțire în jos în tagalog

Mulți dintre noi probabil că știm persoane care au slăbit renunțând la carbohidrați, dar nu e o dietă sustenabilă și nici prea sănătoasă. Deci s-ar întâmpla dacă papilele tale gustative ar atinge lava interzisă de carbohidrați? Cercetătorii sugerează că ai reduce din greutate într-un mod mai sustenabil, ai alerga mai tare, ai ridica mai multe greutăți, ai gândi mai clar și trăi mai mult.

În plus, ai putea să faci toate chestiile astea fără să te simți iritat tot timpul. De fapt, în ultima meta-analiză în apărarea carbohidraților, cercetătorii de la spitalul Brigham and Women's Hospital și Școală de Sănătate Publică de la Harvard T.

Între timp, într-un studiu Macro conteaza pentru a pierde in greutate dinpersoanele supraponderale care și-au mărit aportul de carbohidrați și fibre de la plante, nu din junk food au pierdut din greutate și au reglat chiar și capacitatea corpului de a menține glicemia sub control.

Publicitate Carbohidrații sunt un sprijin ergogenic sau un fel de performance-booster, așa cum scrie într-un studiu din Sports Medicine, îmbunătățind atât anduranța, cât și intervalul intens de training. De ce ai nevoie de carbohidrați Ce par să ignore toate dietele astea anti-carbohidrați e că practic sunt forma preferată de energie a corpului.

5 pasi pentru a manca intuitiv si fara stres

Celule roșii și sistemul nervos central creierul și coloana vertebrală consumă cam 80 de grame de carbohidrați pe zi. Normal că nu trebuie să mănânci carbohidrați ca să trăiești sau să pui un picior în fața celuilalt, corpul tău poate să transforme grăsimea și proteina în energie, însă noi convertim carbohidrați mult mai eficient și poate chiar și cu rezultate mai bune.

De ce persoanele active au nevoie de mai mulți carbohidrați Dietele scăzute în carbohidrați pot dăuna sănătatea mușchilor, limitând capacitatea de a-i exersa. Dacă ai respirația prea sacadată ca să porți o conversație, cel mai probabil ți-ai depășit limita și corpul tău are nevoie de carbohidrați ca să-ți poți continua antrenamentul.

Contează de unde îți obții carbohidrații Poate și mai important, carbohidrații sunt practic un macro-nutrient, care vine la pachet cu alimente bogate în tot felul de alți nutrienți. De menționat: fibra este un carbohidrat, iar unul dintre studii prezintă că avem nevoie de mai multe pentru o sănătate optimă, inclusiv menținerea unei greutăți corporale.

Într-un studiu dindin jurnalul Annals of Internal Medicine, a descoperit că atunci când oamenii măresc aportul de fibre, ajung să scadă la fel de mult în greutate cum ar face cu o dietă extremă.

Până la urmă, femeile au nevoie cam de 25 de grame de fibre pe zi ca să-și mențină sănătatea, iar bărbații cam 38 de grame, deși majoritatea consumă doar jumătate din cantitatea astaconform Asociației Americane de Dieteticieni.

Un motiv ar fi că, deși ca societate consumăm suficienți carbohidrați, majoritatea nu provin din cereale integrale pline de fibre sau legume.

Numără macro pentru

De cele mai multe ori, carbohidrații noștri provin din alimente ultra-procesate. Într-un studiu recent publicat în BMJ Open, s-a descoperit că alimentele precum pizza congelată și sucul acidulat însumează mai bine de jumătate din caloriile pe care americanii le consumă într-o zi. Să conștientizăm pentru un moment faptul că am văzut suficienți oameni care au slăbit prin reducerea carbohidraților.

Un scenariu comun este că mâncarea procesată era principala sursă de carbohidrați, așa că prin reducerea aportului practic a îndepărtat niște alimente din dietă și implicit a slăbit.

cum să obțineți mai mari și să pierdeți grăsimile

Ăsta e un rezultat excelent oricum ar fi. Dar asta nu înseamnă că doar carbohidrații erau chestia care stătea între persoana respectivă și cel mai sănătos corp. Ținând cont de asta eu cred că mulți oameni au probleme să le consume cu moderație, așa că le evită cu totul ca o soluție «ușoară», care macro conteaza pentru a pierde in greutate obicei duce la o pierdere semnificativă în greutate.

40 povestiri de succes în pierdere în greutate

Chiar e adevărat, sau majoritatea persoanelor nu își pot controla porția când vine vorba de astfel de alimente, deci practic caloriile în exces determină kilogramele în plus? Solomon, profesor de medicină de la Harvard Medical School și fizician senior la Brigham and Women's Hospital, precum și autorul unei meta-analize recente.

se potrivește mai mult la greutate

Deci nu e vorba doar de un aport redus sau crescut de carbohidrați, ci și cu ce anume înlocuiești carbohidrații. Pentru cineva care bagă două mii de calorii pe zi, asta înseamnă cam de grame de carbohidrați la ordinea zilei. Fiecare gram de carbohidrați conține patru calorii, iar în cazul în care te întrebai, sunt cam 43 de grame de carbohidrați în fiecare porție de spaghetti gătită, 40 de grame într-o porție de scanere de corp pentru pierderea în greutate neagră, 16 grame într-o porție de unt de dovleac și 12 grame într-o felie de pâine neagră.

Între timp, sfaturile sportive bazate pe dovezi sugerează prescrierea de grame de carbohidrați per kilogram de greutate corporală. Gama recomandată este de 3 până la 12 grame de carbohidrați per kilogram de greutate corporală, în fiecare zi. Ăsta e un interval destul de mare și e important să realizezi că, pentru o persoană de 68 de kilograme, aportul mai mare de sau de grame de carbohidrați pe zi, e în general rezervat atleților și sportivilor profesioniști, conform lui Pritchett.

În acest articol vei descoperi:

Până la urmă, corpul tău arde aproximativ 40 până la 60 de grame de carbohidrați pe oră de efort fizic. Ba mai mult, White recomandă să distribui aportul într-un mod echilibrat în decursul zilei, acompaniat atât cu proteină, cât și grăsime, pentru a oferi un flux constant de energie și nutrienți. Desigur, încearcă și să le obții din alimente integrale: fructe, legume, cereale integrale, le știi și tu.