Cum să stimulați metabolismul și să pierdeți grăsimile


  1. Tipuri de grăsime Dieta Atkins este un tip de dietă ketogenică sau cu conținut scăzut de carbohidrați.
  2. În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate.
  3. Metabolismul uman funcționează numai atunci când există suficientă apă disponibilă pentru organism.
  4. Slimdoo minceur
  5. Stimulați metabolismul - pierdeți în greutate în mod natural și sănătos
  6. Cum să scăpați în mod natural rapid
  7. 9 pierdere în greutate rotundă

Curcuma Pot alimentele să ardă grăsimi? Da, alimentele potrivite pot! Anumite alimente pot induce termogeneza și pot crește rata metabolică pentru a arde grăsimile în mod eficient și rapid.

Metabolismul dvs., explicat: Cum să vă stimulați sistemul de ardere a grăsimilor și să slăbiți

Și există, de asemenea, alte alimente care pot crește indirect rata metabolică prin suprimarea tuturor simptomelor asociate cu metabolismul lent. Dar este crucial să știți când să consumați aceste alimente pentru arderea grăsimilor. În acest articol, am enumerat 30 de alimente pentru arderea grăsimilor și timpul pe care ar trebui să-l luați - micul dejun, prânzul, cina, ora de culcare sau după antrenament.

Deci, pregătiți-vă să le ardeți pe toți!

fișierul excel subțire cum să pierzi grăsimea de la coapsă

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru micul dejun 1. Ceai verde Imagine: Shutterstock Ceaiul verde este extrem de termogen datorită interacțiunii dintre polifenoli ai cofeinei și catechinei cu noradrenalina.

  • Cum să mărești metabolismul? - Alte
  • Pot să pierd grăsimea buricului în timpul sarcinii
  • Stimulați metabolismul și pierdeți în greutate Creșteți-vă metabolismul în mod natural și astfel accelerați pierderea în greutate.

La rândul său, aceasta stimulează termogeneza țesutului adipos maro 1. Ceaiul verde poate acționa și ca băutură detoxifiantă, deoarece este încărcat cu antioxidanți.

sfaturi pentru a pierde greutatea drastic pierderea de grăsime ghrp

Ia o ceașcă de ceai verde dimineața pentru detoxifiere și topirea grăsimii. Nuci Nucile au un efect termogenic indirect. Sunt bogate în vitamine, minerale, fibre dietetice și grăsimi sănătoase. Acești nutrienți măresc sațietatea, reduc inflamația și ajută la detoxifiere, care menține celulele active și ajută la funcționarea normală 2.

Când celulele își fac treaba bine, rata metabolică crește.

De ce nu pot slăbi cu Atkins?

Luați la micul dejun migdale, nuci, fistic, nuci de macadamia sau pin, pentru a vă stimula metabolismul. Ouă Imagine: Shutterstock Ouăle sunt delicioase și sățioase.

Ouăle întregi sunt bogate în vitamine liposolubile, proteine, acizi cum să stimulați metabolismul și să pierdeți grăsimile esențiali și minerale. Oamenii de știință de la Universitatea Saint Louis au descoperit că ouăle din micul dejun au indus și au accelerat pierderea în greutate a participanților, deoarece au contribuit la creșterea sațietății 3.

Luați-vă la brânză, amestecate, fierte sau însorite la micul dejun pentru a vă menține durerile de foame la distanță.

pierdere în greutate retreat nz pista rapidă pierde în greutate

Kale Consumul de kale poate ajuta la prevenirea creșterii nivelului zahărului din sânge după masă 4. Nivelurile necontrolate de zahăr din sânge pot duce la rezistență la insulină, creștere în greutate și diabet de tip 2. Prin urmare, faceți un smoothie de kale sau blanch kale și puneți-l în sandwich sau cu ouă pentru a stimula pierderea în greutate.

Var Imagine: Shutterstock Varul este bogat în vitamina C, fibre, minerale și alți fitonutrienți 5.

Stimulați metabolismul - pierdeți în greutate în mod natural și sănătos

Antioxidanții prezenți în tei ajută la eliminarea radicalilor nocivi de oxigen și, prin urmare, ajută celulele să funcționeze corect, ceea ce menține toate procesele fiziologice funcționale. La rândul său, acest lucru ajută la metabolizarea corectă a alimentelor și la prevenirea depunerii de grăsimi.

cheile pentru arderea grăsimilor rapide subțire în jos 6 săptămâni

Semințe Chia Semințele de chia sunt extrem de eficiente în scăderea nivelului de glucoză din sânge și a nivelului seric de lipide. Sunt bogate în fibre dietetice și ajută la creșterea sațietății și previne absorbția grăsimilor 6. Semințele de chia cresc rata metabolică prin reducerea inflamației și creșterea sensibilității la insulină 7.

Top 30 de alimente pentru arderea grăsimilor pe care să le includeți în dieta dumneavoastră

Adăugați chia în smoothie sau suc pentru micul dejun pentru a adăuga aromă și a vă stimula metabolismul. Cafea Imagine: Shutterstock La fel ca ceaiul verde, cafeaua mărește eficient efectul termic. Studiile au constatat că cafeaua a dus la o creștere a ratei metabolice și a oxidării grăsimilor în rândul participanților 8.

  • Ce este metabolismul? Cum să arzi grăsimile și să slăbești rapid - Health
  • Va ajuta irigarea colonică să piardă în greutate
  • Cum să vă stimulați metabolismul și să pierdeți în greutate utilizând acest ulei Nu știu dacă ați auzit, dar uleiul de ricin este noul șerif din oraș.

Aveți o ceașcă de cafea neagră fără zahăr sau îndulcitor artificial pentru a arde grăsimea. Grapefruit Grapefruiturile conțin o cantitate substanțială de acid hidroxicitric HCA care împiedică conversia zaharurilor în grăsimi 9. Grapefruitele sunt, de asemenea, bogate în fibre dietetice care contribuie la creșterea sațietății. Dacă aveți o ceașcă de suc de grapefruit cu pulpă sau amestecați suc de grapefruit cu alte ingrediente pentru a pregăti un smoothie gustos, vă veți menține durerile foametei la distanță și, de asemenea, va ajuta la pierderea în greutate.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor pentru prânz 9. Broccoli Imagine: Shutterstock Broccoli este bogat în fibre dietetice, vitamine A, C, K și folat, minerale precum calciu, magneziu, fosfor și acizi grași omega-3 Broccoli ajută, de asemenea, la reducerea nivelului de colesterol rău colesterol LDL din sânge, iar antioxidanții ajută la eliminarea toxinelor. Deoarece acumularea toxică împiedică funcționarea celulelor și încetinește metabolismul, consumul de broccoli poate ajuta la atenuarea acestei probleme.

Aveți broccoli albit sau aburit cu o notă de sare, piper și ulei de măsline.