Cum pierzi greutatea interioară a coapsei


Principala funcție a acestor mușchi este de a aduce coapsa, cu alte cuvinte, de a reuni picioarele. Această funcție ne spune cum să antrenăm mușchii pentru a pompa coapsa interioară.

Pierd grăsimile și tonul coapsei interioare

Adică să efectuați orice exerciții pentru reducerea picioarelor. Cum să strângeți coapsa interioară Unele antrenamente nu vor da rezultatul dorit dacă există un strat de grăsime. De asemenea, va necesita organizarea unei alimentații adecvate. Dacă greutatea este normală, iar înălțimea coapsei interioare nu este asociată cu excesul de grăsime, ci cu slăbiciunea mușchilor adductor, în acest caz, vă puteți limita la unele exerciții.

Alături de antrenament pentru consolidarea mușchilor adductor, asigurați-vă că faceți exerciții pentru a dezvolta spatele și partea din față a coapselor pentru a obține un corp frumos simetric.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei pierdere în greutate pentru călători

Pentru a pompa uniform mușchii picioarelor, a strânge și a arde excesul de grăsime, trebuie să efectuați cardio de cum pierzi greutatea interioară a coapsei pe săptămână. Poate fi mers rapid, alergat, mers cu bicicleta. Durata acestor exerciții pentru pierderea în greutate ar trebui să fie de cel puțin de minute. Exerciții interne ale coapsei Așa cum am menționat mai sus, aproape toate exercițiile pe coapsa interioară sunt efectuate la reducerea picioarelor, iar majoritatea nu necesită simulatoare speciale.

Și asta înseamnă că puteți construi mușchi acasă. Singurul lucru de care aveți nevoie este greutatea specială.

Exercitii pentru coapsele interioare - VIDEO 5 minute

Exercițiu foarfece Acest exercițiu are două opțiuni. În fiecare dintre ei dar în al doilea mult mai multîmpreună cu mușchii adductor, lucrăm mușchii abdominali. Prima opțiune.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei eco slim ded lo venden

Luați o poziție supină, întindeți-vă brațele de-a lungul torsului sau pentru comoditatea așezării sub fese. Spatele cu spatele inferior ar trebui să fie apăsat pe podea.

Cum să strângeți mușchii interni ai coapsei

Pentru a face acest lucru, ridicați capul de la podea. Ridicați picioarele la 30 cm de podea și întindeți-vă picioarele în părțile laterale.

Completați o serie de 20 de repetări de cruci ale picioarelor. Faceți 3 seturi. Puteți utiliza greutăți speciale.

  1. Pierde greutatea în jurul degetelor
  2. Pierde grăsimea corporală superioară cu greutăți
  3. Cum să pierdeți în greutate dar sănătos
  4. Pierd grăsimile și tonul coapsei interioare |
  5. Exerciții interioare ale coapsei pentru fete la sală și acasă - Artroza -
  6. Cum să pierzi grăsimea internă a coapsei - The healthy post
  7. Pagina principala Cum se pierde grăsimea coapsei 2 în 2 săptămâni, asta explică, de asemenea.
  8. Oxigen 8 pierdere în greutate

A doua opțiune. Fără a schimba poziția, ridicați partea superioară a corpului la 45 de grade de la podea, brațele întindându-se înainte. Completează 20 de cruci. Repetați exercițiul de 3 ori. Mușchii abdominali ar trebui să fie încordat pe tot parcursul exercițiului. Creșterea picioarelor Întins pe podea, cu spatele jos apăsat.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei epm corp subțire

Picioarele ridicate la 90 de grade până la podea. Întindeți-vă picioarele pe laturi cât mai larg, țineți câteva secunde și reveniți la poziția de pornire. Trageți-vă de șosete și mențineți picioarele drepte. Efectuați 20 de repetări, apoi întindeți-vă din nou picioarele și țineți-vă timp de de secunde și reveniți din nou la poziția de pornire.

Urmați 3 abordări. Exercițiu cu minge Cea mai ușoară opțiune de a lucra și de a pompa în interiorul coapsei este să strângeți ceva cu ele. Pentru a face acest lucru, luați o minge sau o minge mică.

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul.

Luați o poziție culcată pe podea, îndoiți genunchii. Ține mingea între genunchi. Strângeți mingea și țineți-o câteva secunde, apoi relaxați-vă picioarele.

Repetați exercițiul de 20 de ori. Odihnește-te și fă încă 2 ori mai complete. Plie squats Stai drept, picioarele mai late decât umerii, picioarele întoarse spre exterior. Pe măsură ce inspirați, începeți să vă scufundați până când șoldurile dvs. Cu cât ești mai profund, cu atât mai bine, dar până când te simți confortabil făcând exercițiul. Pe măsură ce expirați, reveniți la poziția de pornire, împingându-vă călcâiele.

Slăbiți pe coapse: Cele mai bune exerciții pentru picioare!

Faceți 3 seturi de 20 repetări. Puteți folosi gantera prinzând clătitul de sus și așezându-l între picioare. În plus față de coapsa interioară, vă puteți pompa fesele cu acest exercițiu. Nu transferați greutatea corporală pe șosete, astfel încât să izolați sarcina pe mușchii frontali ai coapsei. Alunecări laterale Puneți picioarele înălțime de umeri, întindeți-vă șosetele puțin. Faceți o lunge cu piciorul drept spre partea dreaptă și ușor înainte, cât mai mult posibil, în timp ce se ghemuiește, trage pelvisul înapoi, țineți o secundă, reveniți în poziția inițială.

Când se plimbă în lateral, genunchiul ar trebui să "meargă" în direcția șosetelor, dar să nu depășească linia lor, călcâiul nu ar trebui să vină de pe podea.

Procedați la fel cu al doilea picior. Pentru o încărcare mai mare, puteți efectua mai întâi exercițiul pe un picior, apoi pe celălalt.

Cum să pierzi grăsimea internă a coapsei 2021 - The healthy post

Deci 3 seturi de 20 repetari. Mahi stătea de partea lui Când este efectuat corect, acest exercițiu ajută la pomparea și tonifierea suprafeței interioare a coapsei.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei cum să pierdeți în greutate în 7 săptămâni

Ghemuindu-te pe partea stângă, odihnește-ți mâinile, îndoaie piciorul drept și pune-l în fața stângă. Cu un picior drept, fă 20 de mișcări fluturând sau până când simți o senzație de arsură în mușchi. Trebuie să-l ridicați cât mai sus și să-l coborâți fără a atinge podeaua. Întoarceți-vă în cealaltă parte, faceți același lucru cu celălalt picior.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei pierde grăsime dar rămâne aceeași greutate

Repetați exercițiul. Exerciții de yoga pentru coapsa interioară O mare atenție este acordată mușchilor interiori ai coapsei în timpul exercițiilor statistice împrumutate de la yoga.

Este suficient să reamintim poziția populară a lotusului, pe baza dezvăluirii complete a articulațiilor șoldului și a mușchilor bine întinși ai coapsei.

Este adevărat, această poză nu cum greutatea pierde ținta greutatea interioară a coapsei ușoară pentru un începător și totul vine cu experiență. Exercițiu cu fluturi Un exercițiu foarte popular care ne-a venit din practicile orientale. Așezați-vă pe podea, îndoiți genunchii, întindeți genunchii pe părți, apăsați-vă călcâiele pe voi înșivă.

Rotiți aripile fluturelui timp de câteva minute, astfel încât să întindeți mușchii coapselor interioare. Acest exercițiu nu se agită atât de mult, încât trage bine și tonifică coapsele interioare. Stai pe podea, întinde picioarele înainte, întinde capul în sus, îndreaptă coloana vertebrală. Păstrând această tracțiune, aduceți piciorul drept la inghinal și țineți-l cu mâna, acum aduceți cu atenție piciorul stâng.

Transferați greutatea corpului în mușchii sciatici și mențineți echilibrul fără a rotunji spatele până când apare vreun disconfort. Fără a-ți ridica picioarele unul de la celălalt, trageți-le către corp și așezați-vă călcâiele mai aproape de cruce. Puneți-vă mâinile pe genunchi, încercând să le apăsați pe podea.

Țineți cât puteți. Îndoiți piciorul drept și așezați-l pe glezna stângă, așezându-vă degetele între coapsa stângă și piciorul inferior. În prima lecție te poți cum pierzi greutatea interioară a coapsei de perete.

cum pierzi greutatea interioară a coapsei cum pot pierde mai multă grăsime corporală

Exerciții de întindere pe coapsa interioară Fiecare sesiune ar trebui să se încheie cu exerciții de întindere, care nu numai că previne rănile și reduce durerea, dar ajută la prelungirea mușchilor, ceea ce face ca picioarele să fie mai zvelte și mai potrivite.

Următoarele exerciții sunt potrivite pentru întinderea coapsei interioare. Exercitiul 1 Stați pe podea, întindeți-vă picioarele. Pune mâinile pe podea la spate, sprijinindu-te ușor cu corpul, șosetele sunt îndreptate către tine. Mențineți această poziție timp de 30 de secunde. Picioarele trebuie să fie late între ele, astfel încât să poți simți întinderea adductoarelor situate pe suprafața interioară a coapsei.

Exercițiul 2 Acum trage-ți călcâiele spre tine, cu genunchii în lateral ca în exercițiul fluturelor. Apăsând mâinile până la genunchi, încercați să vă apăsați șoldurile pe podea.

Exerciții de yoga pentru coapsa interioară

Exercițiul 3 Treci pe toate patru, întinde-ți genunchii în părțile laterale și trage-ți călcâiele pe fese. Dacă faceți totul bine, ar trebui să simțiți extensia interioară a coapsei. Pentru a rezuma, pentru a face interiorul coapsei mai atractiv aveți nevoie: pierdeți grăsimea de întărire rapidă exerciții adecvate; nu uita de antrenamentul cardio; respecta dieta corecta.

Exerciții pentru coapsa interioară Bataturi Fiecare reprezentant al jumătății frumoase visează la picioare frumoase și subțiri. La urma urmei, acestea sunt subiectul admirației și atractivității pentru fiecare om. Dar, din păcate, nu toată lumea este dată de natură pentru a avea o figură perfectă și picioarele chic. Uneori, pentru a arăta atractiv și seducător, ai nevoie de multă muncă și de multă muncă. Dacă mușchii față și spate de pe picioare sunt pompați în timpul mersului, alergării sau ghemuitului pe un scaun, atunci coapsele interioare pot deveni ideale numai dacă se efectuează exerciții speciale.

După cum vedeți, majoritatea exercițiilor pot fi efectuate acasă fără utilizarea dispozitivelor de asistență. Făcând acest lucru în mod regulat, puteți pompa atât mușchii care susțin partea interioară a coapsei, cât și reduceți celulita, pentru a face picioarele mai subțiri și mai durabile. Astfel, puteți purta fuste scurte și haine de baie deschise în această vară.

A deveni obsedată de coapsele subțiri poate duce la eforturi drastice de a pierde în greutate, care nu sunt sănătoase sau productive. Pentru multe femei, singura modalitate de a obține coapsele extrem de subțiri este să devii subponderal, ceea ce nu este o reflectare a sănătății. Dacă aveți o greutate sănătoasă pentru înălțimea dvs. Antrenează-ți picioarele pentru a fi frumos și tare pentru a alerga, a dansa, a drumeții și a mers cu bicicleta, pentru a nu obține o idee ideală.

Alege acele activități care sunt mai aproape de tine în spirit și fii frumos. Cum să strângeți coapsa interioară: exerciții musculare ale picioarelor Aductorii coapsei adductorii situați în partea sa interioară sunt strânși cel mai eficient cu ajutorul complexelor speciale de exerciții de izolare.

Dacă trebuie să scăpați de stratul de grăsime, în paralel cu antrenamentul, ar trebui să respectați o dietă. Antrenament pentru coapsa interioară Pentru a strânge mușchii interni ai coapselor, este necesar să faceți simultan complexe pentru a consolida bicepsul și cvadricepsul coapsei, gluteus maximus.

Trebuie să faceți de ori pe săptămână, începând cu de minute și crescând treptat numărul de repetări și abordări. Programul de antrenament constă în trei tipuri de exerciții în plus față de încălzirea generală - ghemuțe și lungi din poziție în picioare, ridicarea picioarelor culcate pe podea și antrenament cardio.

Excepție este antrenamentul, pentru care săriturile, ghemuțele și lungeții nu sunt recomandate pentru contraindicații medicale persoanele cu varice și articulații dureroase. Pentru a complica exercițiile pentru coapsa interioară, puteți folosi gantere sau greutăți speciale pentru picioare. Pe măsură ce intensitatea antrenamentului crește, o gumă de fitness specială este utilizată pentru a crește încărcarea, ceea ce va ajuta la încălzirea mai rapidă și la strângerea mai eficientă a mușchilor dorite.