Cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor


Căi de a pierde grăsime corporală

Cel mai eficient mod de a arde grăsimi Desigur, orice efort de a pierde grăsimea corporală trebuie să fie însoțit de o dietă specifică pentru acest obiectiv, dar aici mă concentrez doar din punctul de vedere al activității fizice.

Pentru a pierde 1 kilogram de grăsime corporală, trebuie să arzi cu 7. Din punct de vedere al exercițiului fizic, cel mai mult vă confruntați cu două opțiuni atunci când doriți să pierdeți kilogramele în plus: Exercițiu de intensitate redusă, de lungă durată Exercițiu de intensitate mare, de scurtă durată Exercițiu de intensitate mică, de lungă durată aerob Alergare, înot, mers pe jos, cursuri de aerobic, zumba, eliptice, biciclete staționare, canotaj etc.

Pentru a desfășura aceste activități, corpul arde mai întâi carbohidrații și apoi combustibilul principal este grăsimea. Trebuie să te gândești.

Deci, vă asigurați că aveți suficientă grăsime pregătită pentru următoarea sesiune. Dacă nu-l asigurați prin mâncare, el se asigură că îl are el însuși scăderea metabolismului.

cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor îmbrăcăminte activă pentru femei

Ce înseamnă acest lucru pentru planul tău de ardere a grăsimilor? Că inițial vedeți o scădere a greutății și a grăsimii, dar odată ce corpul se obișnuiește cu această activitate, cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor adaptează eficient și chiar scade metabolismul pentru a asigura energia necesară pentru a efectua antrenamentul.

Și știi deja că un metabolism scăzut este o veste proastă pentru pierderea în greutate.

cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor cât timp să pierzi 4 grăsimi corporale

Ceea ce fac unii atunci este să lupte împotriva acestui efect prelungindu-și sesiunile și făcând un efort continuu pentru o lungă perioadă de timp.

Acest efort generează în cele din urmă un exces de hormon cortizol răspunsul corpului la stres ceea ce provoacă o scădere a sistemului imunitar, scăderea masei musculare, inflamații și, de asemenea, articulațiile și mușchii suferă cu acest impact continuu și prelungit și apar leziuni. Exercițiu de intensitate mare, de scurtă durată anaerob sau interval Acest tip de exercițiu constă în alternarea unor perioade scurte de exerciții de intensitate mare cu pauze scurte.

Exercițiu de intensitate mare, de scurtă durată (anaerob sau interval)

De exemplu, faceți salturi de stea timp de 20 de secunde, cu 10 secunde de odihnă și faceți acest lucru de 8 sau 10 ori. Pentru acest tip de antrenament al corpului arde glicogenul, nu grăsimile.

Da, ai auzit bine, nu arde grăsimi.

🍀 Slăbește în timpul somnului - 5 băuturi care îți topesc grăsimea în timp ce dormi - Eu stiu TV

Dar efectul vine după antrenament. Aceasta este o veste foarte bună, deoarece: Ai la dispoziție energie mai utilă și gata de utilizare.

Exercițiu de intensitate mică, de lungă durată (aerob)

Glicogenul arde energie doar stând acolo fără să facă nimic pentru asta. Cu cât ai mai mult mușchi, cu atât depozitele de glicogen sunt mai mari și cu atât mai multe calorii vei arde în repaus și în timp ce dormi. Corpul trebuie să se refacă după o sesiune la fel de intensă ca cea a intervalelor, pentru care necesită oxigen și energie.

Se activează apoi sistemul aerob, care începe să consume energie din grăsimi pentru a desfășura toate activitățile de recuperare. Acest aport caloric după efort poate dura până la 72 de ore! Diferența efectului consumului de oxigen post-exercițiu între ședințele cardio clasice și exercițiile la intervale.

Comentarii

Încercați acest exercițiu de intervale Aici vă las cu această sesiune de antrenament pe intervale sau HIIT pentru acronimul său în limba engleză - High Intensity Interval Training. În 15 minute veți termina, economisind timp și câștigând toate beneficiile acestui exercițiu de ardere a grăsimilor.

  1. Mod grf 1 29 pierdere de grăsime
  2. Acasă Mod De Viata Cele 7 alimente cele mai eficiente pentru arderea grăsimilor, conform științei Cele 7 alimente cele mai eficiente pentru arderea grăsimilor, conform științei Dacă doriți ă vă timulați metaboli mul, o nutriție adecvată vă poate oferi câteva oluții ușoare în afara ălii de gimna tică.
  3. Ceaiul care ajută la pierderea în greutate rapid
  4. Metodă eficientă de ardere a grăsimilor
  5. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Scara de minute antrenament HIIT În concluzie Din punct de vedere al eficienței și, mai presus de toate, al timpului, exercițiul la intervale este mai bun pentru arderea grăsimilor și are efecte de durată mai lungă. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să oprim exercițiile aerobe. Acest tip de exercițiu este un complement ideal pentru antrenamentul pe intervale datorită beneficiilor sale cardiovasculare, printre multe altele.

cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor va ajuta progesteron cu pierderea în greutate

Aș recomanda alternarea zilelor de exerciții aerobice cu zilele de exerciții la intervale.