Bench press beneficii pierdere în greutate, Pierderea rapidă în greutate pentru bărbați - Sfaturi -


CrossFit Este întotdeauna bine să fim conștienți de corpurile noastre, inclusiv de greutatea noastră. Dacă lucrurile scapă de sub control, mișcarea poate fi utilă dacă dorim să ne recâștigăm sănătatea.

Într-adevăr, orice plan de scădere în greutate trebuie să includă o formă de exercițiu fizic, indiferent dacă este vorba de antrenament de rezistență sau bench press beneficii pierdere în greutate.

bench press beneficii pierdere în greutate

În mod ideal, va combina ambele tipuri de exerciții pentru un plan de antrenament bine echilibrat și optim. Deadlift Un exercițiu excelent pentru pierderea în greutate este greutatea.

De ce ar trebui să descărcați - XXL Nutrition Blog

Acesta este un clasic în comunitatea de haltere și este o parte esențială a oricărui plan de antrenament care urmărește să slăbească. Puteți efectua un deadlift cu o varietate de greutăți - găsiți unul care să se potrivească obiectivelor dvs.

Ce fel de greutăți ar trebui să ridicați?

Începeți prin a sta în spatele bilei, cu genunchii ușor îndoiți. Apoi, apucă greutatea, asigurându-te poate pierderea în greutate cauza sciatica ții spatele drept.

Pentru a efectua exercițiul, împingeți șoldurile înainte pentru a ridica greutatea. Pentru a coborî bara, împingeți șoldurile înapoi, asigurându-vă că nu îndoiți prea mult genunchii. Ar trebui să simțiți o ușoară tragere a mușchilor coapselor.

10 exerciții pentru pierderea în greutate

Barbell Bench Press Următoarea listă de exerciții pentru arderea grăsimilor este presă pe banc. De ce?

bench press beneficii pierdere în greutate

Deoarece este una dintre cele mai eficiente modalități de a activa un grup mare de mușchi în același timp; de asemenea, este ușor de executat. Folosiți o bară pentru a executa acest exercițiu. Începeți prin a vă întinde pe o bancă, ținând bara deasupra dvs.

Urmați cu intervalele rep repetare sau treceți la creșteri de greutate redusă?

Asigurați-vă că utilizați un mâner la lățimea umerilor. Apoi, ridicați încet bara și lăsați-o să se deplaseze peste piept cu brațele complet extinse. Coborâți cu atenție bara până când atinge aproape mijlocul pieptului și împingeți bara înapoi în poziția inițială.

Introducere Cum sa faci Impinsul cu haltera de la piept Bench Press Cum sa faci Impinsul cu haltera de la piept Bench press cu o forma adecvata: pregatiti-va pe banca, apucati bara, deblocati-o, coborati-o pana la mijlocul pieptului si ridicati-o inapoi. Faceti Impinsul cu haltera de la piept in Power Rack pentru o siguranta maxima. Setati carligele de siguranta la inaltimea corespunzatoare, astfel incat sa prinda greutatea daca nu reusiti sa o ridicati.

Barbell Lunge Lunges sunt, în general, considerate unul dintre cele mai importante exerciții în orice plan de fitness. Acestea angajează grupuri musculare importante la nivelul piciorului, ajutând la întărirea corpului și ajutându-vă să slăbiți. Pentru a face o lovitură cu bara, alegeți o greutate care să se potrivească planului dvs.

Pierderea în greutate efervescentă. De ce ar trebui să acordați preferință acestui medicament

Apoi, dintr-o poziție de plecare, intrând într-o lovitură, asigurându-vă că ambele picioare sunt îndoite. Genunchiul din spate trebuie să atingă în mod optim solul.

bench press beneficii pierdere în greutate

Apoi, împingeți-vă înapoi în poziția inițială și repetați așa cum este prescris. Așteptați să fiți dureroși câteva zile, dar în timp, rezultatele vor apărea.

Îndoit peste rânduri Îndoit peste rânduri ar trebui să fie luat în considerare de oricine dorește să slăbească câteva kilograme.

Declin Bench Press: Posibile capcane

Acesta este un exercițiu extrem de versatil și se potrivește aproape tuturor. Puteți efectua chiar și cu urcele de apă dacă nu dețineți alte echipamente de greutate. Îndoit peste rânduri vizează în principal mușchii spatelui, dar sunt minunați și pentru biceps.

Pentru a efectua o îndoire peste rând, începeți prin a ține o greutate în fiecare mână.

Apoi, cu genunchii ușor îndoiți, poziționați corpul astfel încât corpul superior să fie aproape paralel cu podeaua. Asigurați-vă că mușchii miezului rămân strânși și încetați încet greutățile până la piept. Repetați după cum este necesar.

bench press beneficii pierdere în greutate

Sit-Ups Sit-up-urile îmi aduc aminte de orele de gimnastică din școala elementară, dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să îmbrățișezi acest exercițiu. Este extrem de ușor, dar, de asemenea, extrem de eficient în construirea masei musculare și contribuie la eliminarea greutății suplimentare. Sit-up-urile pot fi efectuate cu ușurință de acasă. Pur și simplu întindeți-vă pe podea cu genunchii îndoiți.

Opțional, puteți pune o greutate mică pe picioare pentru a preveni mișcarea. Apoi, cuplați mușchii de bază și ridicați trunchiul pentru a trage în sus partea superioară a corpului, aproape ajungând la genunchi.

bench press beneficii pierdere în greutate

Coborâți corpul înapoi și repetați.